(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Підрозділи | Відділ закупівель | Повноваження відділу

Повноваження відділу

Відділ закупівель виконкому районної у місті ради є структурним підрозділом виконавчого комітету районної у місті ради, утворюється районною у місті радою в межах затвердженої нею структури і загальної чисельності, підзвітний і підконтрольний їй, підпорядковується виконавчому комітету і безпосередньо - заступнику голови районної у місті ради по виконавчій роботі. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про публічні закупівлі», постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі, іншими законами та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, рішеннями районної у місті ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови районної у місті ради, Регламентом районної у місті ради, Регламентом виконкому районної у місті ради та цим Положенням.

Основні функції відділу:

1. Аналізує помісячний розпис районного у місті бюджету, кошториси, плани асигнувань, розрахунки до кошторисів, проектні показники видатків на наступний бюджетний період по виконавчому комітету районної у місті ради та на їх підставі планує роботу відділу.

2. Здійснює моніторинг цін на товари та послуги, для яких існує постійно діючий ринок.

3. Складає, опрацьовує та виконує річний план закупівель та додаток до річного плану закупівель, затверджені тендерним комітетом виконкому районної у місті ради.

4. Готує відповідні інформації про необхідний предмет закупівлі (кількість, якість, строки поставки, орієнтовну вартість закупівлі, технічні вимоги, тощо).

5. Готує необхідну документацію для проведення процедур закупівель (торгів).

6. Проводить процедури закупівель відповідно до законодавства у сфері державних (публічних) закупівель та допорогові закупівлі.

7. Розміщує в системі електронних закупівель під час оголошення закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення закупівлі.

8. Взаємодіє з потенційними учасниками під час проведення закупівель з використанням електронної системи закупівель.

9. Надає роз'яснення та відповіді на запитання потенційних учасників через авторизований електронний майданчик.

10. Розглядає звернення та вимоги щодо проведення процедур закупівель (допорогових закупівель), які надходять через електронну систему закупівель.

11. Перевіряє надані пропозиції учасників на відповідність вимогам замовника, встановлених у документації.

12. Готує матеріали для вирішення спірних питань учасників процедур закупівель, що стосуються процедури проведення торгів.

13. Готує відповідні договори на закупівлю товарів, послуг на підставі результатів проведених торгів та допорогових закупівель.

14. Аналізує виконання договорів, укладених за результатами процедур закупівель та допорогових закупівель.

15. Візує договори виконавчого комітету районної у місті ради, з метою недопущення проведення закупівель без використання електронної системи закупівель, з урахуванням вимог законодавства в сфері державних закупівель.

16. Надає структурним підрозділам виконавчого комітету районної у місті ради необхідну допомогу з питань, що належать до компетенції відділу.

17. Формує інформаційно-аналітичну базу даних договорів, укладених виконавчим комітетом районної у місті.

вгору