(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Районна влада | Керуючий справами виконкому

Керуючий справами виконкому

                              Дмитрієва Людмила Андріанівна

 

Посада: керуючий справами виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Приймальня: (0564) 94 83 63
Дні та часи прийому громадян: вівторок з 10.00 до 16.30
Електронна скринька для звернень:                               

cg-ispolkom-zag@vykonkom-tsmkr.gov.ua

 
 
 

 

 

Повноваження за розподілом посадових обов'язків:

 

  1. Забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, рішень міської ради та її виконкому, розпоряджень міського голови, а в межах делегованих повноважень - постанов Кабінету Міністрів України, реалізовує повноваження районної у місті ради та її виконкому за відповідними напрямами діяльності підпорядкованих структурних підрозділів.
  2. Надає первинну правову допомогу мешканцям району під час прийому, суб’єктам господарювання, депутатам районної у місті ради, громадським організаціям, відповідно до розподілу обов’язків.
  3. Згідно з розподілом обов’язків відповідає за організацію роботи щодо:

3.1 розробки проектів рішень районної у місті ради та її виконкому, розпоряджень голови районної у місті ради;

3.2 підготовки питань для розгляду на нарадах, засіданнях виконкому, сесіях районної у місті ради, внесення пропозицій стосовно порядку денного цих заходів;

3.3 виконання прийнятих рішень, розгляду критичних зауважень депутатів, депутатських звернень, запитів;

3.4 взаємодії підпорядкованих структурних підрозділів виконкому районної у місті ради із суб’єктами господарювання, відповідно до наданих повноважень;

3.5 забезпечення публічності діяльності районної у місті ради та її виконкому за розподілом обов’язків;

3.6 кадрового забезпечення підпорядкованих структурних підрозділів виконкому районної у місті ради;

3.7 виконання заходів, пов’язаних з проведенням державних свят, професійних свят у відповідних галузях, у тому числі внесення пропозицій виконкому районної у місті ради про нагородження громадян, суб’єктів господарювання, трудових колективів.

  1. Відповідає за роботу з електронними зверненнями громадян та суб’єктів господарювання.
  2. Організовує роботу апарату виконкому районної у місті ради, його структурних підрозділів.
  3. Контролює реалізацію в районі державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та умов праці, безпечної життєдіяльності, зайнятості населення, їх пенсійного забезпечення, соціального захисту та обслуговування.
  4. Контролює призначення та виплату встановлених законодавством соціальних допомог, пільг, субсидій та компенсацій.
  5. Контролює питання з надання адресної соціальної допомоги і підтримки людям похилого віку, інвалідам, малозабезпеченим громадянам та сім’ям з дітьми.
  6. Забезпечує виконання Регламенту виконкому районної у місті ради.
  7. Забезпечує планування діяльності виконкому районної у місті ради, його структурних підрозділів.
  8. Координує роботу з доведення до виконавців рішень виконкомів районної у місті та міської рад, розпоряджень міського голови, голови районної у місті ради та забезпечує контроль за їх виконанням.
  9. Забезпечує організацію кадрової роботи відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів про державну службу в Україні та службу в органах місцевого самоврядування, організовує роботу по добору та розстановці кадрів, які призначаються на посаду головою районної у місті ради.
  10. Забезпечує навчання та підвищення кваліфікації посадових осіб виконкому.
  11. Координує вирішення адміністративно-господарських питань, організовує роботу по забезпеченню необхідною технікою та матеріалами працівників виконкому районної у місті ради, забезпечує утримання споруди виконкому та його приміщень у належному стані.
  12. Вносить на розгляд виконкому районної у місті ради пропозиції щодо адміністративно-територіального устрою, перейменування вулиць, провулків, площ району.
  13. Організовує та контролює ведення діловодства у виконкомі районної у місті ради.
  14. Контролює виконання Законів України „Про доступ до публічної інформації”, „Про звернення громадян”, „Про захист персональних даних” та „Про адміністративну процедуру” у виконкомі районної у місті ради.
  15. Забезпечує, відповідно до законодавства, організаційну роботу під час проведення виборів та референдумів.
  16. Організовує роботу по статистичному обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території району та обліку особистих селянських господарств у сільських населених пунктах, за місцем розташування земельної ділянки.
  17. Засвідчує підпис керівників органів самоорганізації населення на довідках з місця проживання.
  18. За дорученням голови районної у місті ради здійснює зв’язок з об’єднаннями громадян, в тому числі - з районною радою ветеранів.
  19. Сприяє діяльності релігійних організацій, зареєстрованих на території району.
  20. За дорученням голови районної у місті ради здійснює зв’язок з політичними партіями і рухами.
  21. Взаємодіє з:

  24.1 Центрально-Міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Кривому Розі Криворізького району Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса);

  24.2 Центрально-Міським відділом у м.Кривому Розу ГУ ДМС
у Дніпропетровській області.

  1. Сприяє роботі постійної комісії районної у місті ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я та екології.
  2. Спрямовує і контролює роботу:

26.1 загального відділу;

26.2 організаційного відділу;

26.3 відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи;

26.4 юридичного відділу;

26.5 відділу ведення Державного реєстру виборців;

26.6 управління праці та соціального захисту населення;

27.Очолює:

27.1 експертну комісію;

27.2 комісію з питань сприяння додержання законодавства про свободу совісті та релігійні організації;

27.4 адміністративну комісію;

27.5 опікунську раду;

27.6 районну комісію по сприянню визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

27.7 районну раду з питань безпечної життєдіяльності населення;

27.8 робочу групу по розгляду особових справ громадян, які направляються до комунальних установ міста „Будинок милосердя” та
„Будинок милосердя „Затишок”;

27.9 районну комісію з питань звільнення громадян від плати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) комунальною установою „Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі”;

27.10 районну комісію з координації дій щодо забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати та погашення податкових боргів, нарахованих на заробітну плату;

27.11 районну комісію з питань проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу;

27.12 комітет забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

  1. Сприяє спільній роботі виконкому районної у місті ради з Центром надання адміністративних послуг "ВІЗА";
  2. Координує роботу структурних підрозділів виконкому районної у місті ради з Контакт-центром 1520 виконкому Криворізької міської ради щодо прийому заявок мешканців, дотримання термінів їх виконання.

30.Організовує роботу щодо розроблення та впровадження системи управління якістю та інформаційною безпекою, відповідно до стандартів
ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO/IEC 27001/2015 у виконкомі районної у місті ради.

  1. Контролює діяльність структурних підрозділів виконкому районної у місті ради з питань покращення інформування громадськості щодо діяльності виконкому районної у місті ради.
  2. Організовує роботу щодо надання та розширення переліку публічних послуг під час здійснення власних самоврядних повноважень структурними підрозділами виконкому районної у місті ради.
  3. Координує діяльність Центру надання послуг виконкому районної у місті ради.
  4. Координує діяльність структурних підрозділів виконкому районної у місті ради з питань адміністрування інформаційного порталу „Криворізький ресурсний центр”.
  5. Контролює освоєння бюджетних коштів у галузях відповідно до розподілу обов’язків.
вгору