Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(056) 493 82 95, (068) 970 56 97, (0564) 90 10 10 факс:(056) 493 82 96
пн-пт: 8.30-17.00
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Події | Новини | Звіт про роботу управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за 2016 рік

Звіт про роботу управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за 2016 рік

Протягом року робота управління була спрямована на виконання політики держави в сфері соціального захисту, направленої на підвищення рівня соціальної захищеності та якості життя мешканців району.

Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  здійснює соціальне забезпечення інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних, малозабезпечених сімей з дітьми, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави, шляхом надання 29 видів допомог.

Соціальні виплати та допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  проводяться за рахунок коштів державної субвенції, Фонду інвалідів, міського та районного у місті бюджетів.

З метою соціальної підтримки малозабезпечених громадян, ветеранів війни та праці, районною радою затверджено Програму соціального захисту мешканців району, відповідно до якої, за рахунок коштів районного у місті бюджету, надається адресна допомога на придбання 2-ї тонни твердого палива особам, які мають право на 50% знижку його вартості та  2-го балону скрапленого газу особам, які відповідно до чинного законодавства мають право на знижку його вартості, фінансова підтримка районній організації ветеранів, проводиться придбання подарунків та призів для  дітей-інвалідів до новорічних свят тощо.

Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  має в своїй структурі 8 відділів та сектор, відповідно до покладених функцій.

Робота управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради організована за принципом єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги на підставі єдиної заяви.

В управлінні діє приймальня громадян, в якій щоденно без обідньої перерви здійснюється прийом громадян. Станом на 01.11.2016 спеціалістами відділу прийому громадян прийнято від громадян 18292 заяви для призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій.

За звітний період нараховано:

 

№ з/п

Вид допомоги

Кількість отримувачів, осіб

Нараховано (сума допомог), тис.грн.

  1.  

Державної допомоги сім’ям з дітьми:

-          допомоги по вагітності та пологам;

 

415

 

610,9

 

-          допомоги при народженні дитини;

2775

35766,6

 

-          по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

264

482,6

 

-          допомоги одиноким матерям;

847

9315,4

 

-          допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

67

3159,1

 

-          допомоги при усиновленні дитини

12

167,7

  1.  

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

480

9285,7

  1.  

Державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

739

10252,7

  1.  

Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам

140

1630,4

  1.  

Тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

43

285,9

  1.  

Компенсаційної виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги

197

295,9

  1.  

Державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним сім’ям

10

884,4

  1.  

Допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

100

1678,8

  1.  

Компенсаційної виплати особам, які здійснюють догляд за інвалідом І групи або престарілим

15

3,5

 

Загальна чисельність одержувачів державних соціальних допомог станом на 01.11.2016 становить 6104 особи.

Загальна сума коштів на фінансування державних соціальних допомог за звітний період становить 73,8 млн.грн., що на 3,3 млн.грн. більше в порівнянні з минулим роком.

        

Чисельність одержувачів усіх видів допомог (кількість осіб)

 

 

Фінансування усіх видів соціальних допомог (тис.грн.)

 

 

Велика робота проводиться в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради   з громадянами, які тимчасово переселені із східних областей України. Станом на 01.11.2016 щомісячну адресну  допомогу на проживання отримують 312 сімей, 933 особи отримали довідки про взяття на облік.

З метою підтримки малозабезпечених верств населення району з оплати за житлово-комунальні послуги спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо призначення житлової субсидії.

З початку року проведено 86 інформаційних зустрічей серед суб’єктів господарювання усіх форм власності, 6 нарад з головами квартальних та будинкових комітетів, 68 виїзних прийомів у колишніх селищах Авангард, Степове, Рахманівка, 14 виступів на ТРК «Криворіжжя», «Рудана» та Першому міському,  16 виступів - на сходах громадян та єдиних днях інформування населення з питання призначення житлової субсидії.

На інформаційних стендах у приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради, на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради, в комунальних установах, лікувальних закладах, підприємствах, що надають комунальні послуги, в закладах культури та освіти, у суб’єктів господарювання району різних форм власності, місцях масового перебування людей розміщені інформаційні листи та оголошення, стосовно порядку надання житлової субсидії.

Громадяни, які не мали права на загальних підставах на призначення субсидій надали заяви на розгляд районної комісії з питань призначення субсидій, допомог та надання пільг. Станом на 01.11.2016 цим правом скористалася 2461 сім’я  району, житлову субсидію отримують 14801

домогосподарство. За 10 місяців 2016 року спеціалістами управління опрацьовано 18641 справу.       З початку року без звернень громадян призначено субсидію 9772 сім’ям, за призначенням субсидії звернулися вперше 4457 сімей, надіслано заяв через Укрпошту понад 300, в електронному вигляді через портал державних послуг понад 600 заяв, проведено понад 20 тис. домогосподарствам перерахунків розміру субсидії.

Для фінансування житлових субсидій на 2016 рік було передбачено субвенції у сумі 80, 1 млн. грн. Протягом 10 місяців 2016 року до надавачів послуг перераховано субсидії на суму 78,4 млн.грн., що на 79% більше аналогічного періоду 2015 року.

Державними соціальними інспекторами управління здійснюється постійний контроль за достовірністю наданих даних про доходи фізичних осіб для підтвердження їх права на призначення державних соціальних допомог.

Станом на 01.11.2016 державними соціальними інспекторами управління здійснено:

- 29985 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням державних соціальних допомог, у тому числі житлових субсидій,

з них:

- шляхом запиту до об’єднаної Державної податкової інспекції  ГУ ДФС України у Дніпропетровській області – 8239;

- до Державного реєстру речових прав та нерухомого майна – 2356;

- до Єдиного державного реєстру МВС України – 2102;

- до Управління Держгеокадастру – 1398;

- до органів юстиції – 56;

- до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 14676;

- до організацій, підприємств, установ району – 783.

447 обстежень майнового стану та умов проживання громадян.

За результатами перевірок виявлено 123 випадки подання неповної або недостовірної інформації на загальну суму 108,60 тис.грн.

За виявленими порушеннями до бюджету повернуто коштів на суму 69,54 тис.грн. Неповернуті кошти у сумі 39,06 тис.грн., це поточна заборгованість, виявлена у 2016 році.

За даний період управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  до районного суду подано 7 позовних заяв щодо стягнення надміру отриманих заявниками  коштів, із них розглянуто та задоволено на користь управління адміністративний позов на суму 4,1 тис.грн.

 

Стан повернення до державного бюджету

надміру виплачених коштів (тис.грн.)

 

 

Станом на 01.11.2016 до бази даних ЄДАРП внесена інформація на 17582 пільговика.

За категоріями:

- ветерани війни – 3781;

- ветерани праці – 10109;

- діти війни – 7680;

- постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС  – 741;

- ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ – 709;

- реабілітовані особи – 5;

- інваліди загального захворювання – 1944;

- жертви нацистських переслідувань – 4;

- інваліди армії (військової служби) – 21;

- вдови і батьки загиблих військовослужбовців – 42;

- працівники служби цивільного захисту на пенсії – 19;

- пенсіонери за віком – 13329;

- багатодітні сім’ї – 372;

- прийомна сім’я – 4;

- сім’я опікуна – 6.

З питань своєчасного відшкодування коштів підприємствами та організаціями  за надані послуги пільговикам управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  співпрацює з 46 підприємствами-надавачами комунальних послуг.

Щоденно спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради здійснюється прийом документів від військовослужбовців, які перебувають в зоні проведення антитерористичної операції, для відшкодування оплати житлово-комунальних послуг. Станом на 01.11.2016 на обліку перебувають 186 учасників антитерористичної операції та 39 членів сімей загиблих (померлих) учасників АТО. Відшкодовано коштів на житлово-комунальні послуги на суму 290,4 тис.грн.

Станом на 01.11.2016 у районі мешкають 4135 інвалідів, з них: І групи – 419, ІІ групи – 1208, ІІІ групи – 2229, дітей-інвалідів – 303.

Перебувають на обліку ветеранів війни, всього – 3781, з них:

- інвалідів війни – 283;

- учасників бойових дій – 1381;

- учасників війни – 1449.

Внесено інформацію про інвалідів до Централізованого банку даних з проблем інвалідності щодо потреби у забезпеченні:

- протезно-ортопедичними виробами – на 179 осіб;

- технічними засобами реабілітації – на 112 осіб;

- щодо направлення до центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів – на 4 особи;

- дані по індивідуальним програмам реабілітації інвалідів - на 291 особу.

Забезпечено путівками на санаторно-курортне лікування - 69 осіб; інвалідними візками – 39 осіб, протезно-ортопедичними виробами – 179 осіб, засобами реабілітації – 126 осіб.

У звітному періоді оформлено документів на влаштування до будинку-інтернату 11 особам.

Виплачено щорічну разову грошову допомогу 2292 ветеранам війни на загальну суму 1700,7 тис.грн., компенсацію за невикористане санаторно-курортне лікування на загальну суму 14,5 тис.грн., компенсацію на бензин – 2,71 тис.грн., компенсацію на транспортні витрати – 8,27 тис.грн.

У звітному році 16 ветеранів війни отримали матеріальну допомогу.

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради проведена значна робота по комплексному вирішенню соціальних проблем учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції.

З початку року майже 753 учасника бойових дій внесені до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків (ЄДАРП), яким здійснюється відшкодування оплати за житлово-комунальні послуги,  19 учасників анти-терористичної операції отримали санаторно-курортні путівки, 9 - пройшли психологічну реабілітацію, 1 отримав засоби пересування, 3 - закінчили навчання за професіями: оператор комп’ютерного набору та водій категорії «Б», 604 - отримали матеріальну допомогу на лікування у розмірі 5000,00 грн. кожний, , та 339 -матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань у розмірі 1399,00 кожний за рахунок коштів міського бюджету.

З початку року управлінням укладено договори із санаторно-курортними закладами на закупівлю путівок для 20 інвалідів загального захворювання та 19 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії.

Станом н 01.11.2016 в управлінні  видано 13 талонів на пільговий проїзд зі знижкою 100% та 50% по території України для інвалідів війни.

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому  районної у місті ради та соціальними робітниками КУ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі" проведено у поточному році обстеження матеріально-побутових умов проживання 215 ветеранів війни, які живуть у районі. За результатами обстежень 2 інваліда Великої Вітчизняної війни отримали за рахунок коштів міського бюджету одноразову матеріальну допомогу на проведення ремонту житла. Складені соціальні паспорти на кожного ветерана війни із занесенням інформації щодо вирішення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі.

Волонтерські учнівські загоди надали допомогу 12 ветеранам по упорядкуванню території в ході акції «Ветеранське подвір’я».

Спеціалістами відділу по контролю за призначенням та виплатою пенсій управління здійснюється 100% перевірка новопризначених пенсійних справ. Станом на 01.11.2016 проведено перевірку 1000 нових пенсійних справ, перерахунків пенсій – 1213.

         Станом на 01.11.2016 на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради перебувають 746 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

За звітний період постраждалим громадянам нараховано компенсацій та допомог на загальну суму 1269,1 тис.грн.

 

Вид компенсації чи допомоги

Кількість одержувачів, чол.

Нараховано, тис.грн.

Профінансовано, тис.грн.

Щомісячна компенсація вартості продуктів харчування дорослим

419

1119,8

1016,6

Щомісячна компенсація постраждалим дітям

-

-

-

Додаткова відпустка

36

82,1

82,1

Допомога на оздоровлення

513

67,2

67,2

 

Фінансування видатків на соціальний захист громадян,

 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (тис.грн.)

 

 

За статистичними даними, станом на 01.11.2016, заборгованість із заробітної плати мало 1 підприємство району.

Питання погашення заборгованості із заробітної плати щомісячно  розглядаються на  засіданнях  районної  комісії  з координації дій щодо забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати та погашення податкових боргів, нарахованих на заробітну плату.

З початку року відбулося 16 засідань районної комісії, 5 виїзних, на яких розглянуто 39 питань, заслухано 281 звіт керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців щодо стану виплати заробітної плати, сплати страхових внесків до Пенсійного фонду України.

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед суб’єктів  господарської діяльності усіх форм власності з питання додержання законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати. Станом на 01.11.2016 обстежено 46 об’єктів з чисельністю 1683 особи, порушень законодавства щодо розміру мінімальної заробітної плати не виявлено. З перевірених об’єктів господарювання на 26 об’єктах заробітна плата виплачується на рівні законодавчо гарантованого мінімального розміру (що складає 56,5%), на 20 об’єктах заробітна плата вища за мінімальний розмір (що складає 43,5%).

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  щомісячно проводиться моніторинг укладання колективних договорів  підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності.

Станом на 01.11.2016 на підприємствах, в організаціях та установах району діють 296 колективних договорів. Дією колективних договорів, які є правовою частиною трудового права, охоплено 14519 працівників.

Спеціалістами управління проведено 24 обстеження щодо дотримання чинного законодавства про охорону праці.

Питання профілактики виробничого та невиробничого травматизму постійно розглядаються на засіданнях районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення.  В 2016 році проведено 4 засідання ради, на яких розглянуто 12 питань та заслухано 12 керівників закладів та підприємств району.

У звітному періоді спеціалістами управління видано 5120 довідок про доходи, 100 посвідчень інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та інвалідам загального захворювання, 30 інвалідам війни, 12 учасникам війни, 27 членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та 83 ветеранам праці.

До управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  на виконання надійшли для розгляду 4005 документів, які своєчасно були розглянуті та виконані. Підготовлено різних видів документів – 6081, розглянуто 722 письмові звернення громадян щодо вирішення соціальних питань.

Управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради  вживаються усі можливі заходи по вирішенню проблем громадян, які звертаються за допомогою, ведуть пошук нових форм і методів роботи щодо соціального захисту мешканців району. 

вгору