Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564) 90 08 12, (068) 970 56 97 факс:(0564) 90 08 15
пн-пт: 8.30-17.00
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Районна влада | Заступник голови районної у місті ради по виконавчій роботі

Заступник голови районної у місті ради по виконавчій роботі

Кириленко Андрій Сергійович

Посада: заступник голови Центрально-Міської районної у місті ради по виконавчій роботі

Стаж роботи: загальний стаж роботи 5 років

Приймальня: (0564) 90 07 57
Дні та часи прийому громадян: щосереди з 10.00 до 17.00
Електронна скринька для звернень: 
cg-ispolkom-zag@vykonkom-tsmkr.gov.ua

Повноваження за розподілом посадових обов'язків:

1. Забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, рішень міської ради та її виконкому, розпоряджень міського голови, а в межах делегованих повноважень - постанов Кабінету Міністрів України, реалізовує повноваження районної у місті ради та її виконкому за відповідними напрямами діяльності підпорядкованих структурних підрозділів.

2. Надає первинну правову допомогу мешканцям району під час прийому, суб’єктам господарювання, депутатам районної у місті ради, громадським організаціям, відповідно до розподілу обов’язків.

3. Згідно з розподілом обов’язків відповідає за організацію роботи щодо:

3.1 розробки проектів рішень районної у місті ради та її виконкому, розпоряджень голови районної у місті ради;

3.2 підготовки питань для розгляду на нарадах, засіданнях виконкому, сесіях районної у місті ради, внесення пропозицій стосовно порядку  денного цих заходів;

3.3 виконання прийнятих рішень, розгляду критичних  зауважень депутатів, депутатських звернень, запитів згідно розподілу обов’язків;

3.4 координації заходів із виконання державних, місцевих програм соціально-економічного та культурного розвитку;

3.5 взаємодії підпорядкованих структурних підрозділів виконкому районної у місті ради із суб’єктами господарювання, відповідно до наданих повноважень;

3.6 забезпечення публічності діяльності районної у місті ради та її виконкому за розподілом обов’язків;

3.7 кадрового забезпечення підпорядкованих структурних підрозділів виконкому районної у місті ради;

3.8 прийому громадян відповідно до Закону України „Про звернення громадян”;

3.9 виконання   заходів,   пов’язаних   з   проведенням  державних свят, професійних свят у відповідних галузях, у тому числі внесення пропозицій виконкому районної у місті ради про нагородження громадян, суб’єктів господарювання, трудових колективів;

4. Організовує роботи з благоустрою автошляхів, тротуарів, кладовищ, пляжів, громадських вбиралень,зупиночних павільонів, зелених насаджень, парків, скверів.

5. Організовує роботи з утримання, ремонту, прибирання об’єктів благоустрою, переданих на баланс виконкому районної у місті ради.

6. Контролює стан зовнішнього освітлення на території району.

7. Здійснює контроль та організовує роботи з прибирання, додержання режиму використання територій водоохоронних зон і прибережних захисних смуг.

8.Уживає заходи для взяття на балансовий облік виконкому районної у місті ради безбалансових об’єктів благоустрою.

9. Координує роботу підприємств житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку, друку, підприємств водо-, газо-, електро-, теплозабезпечення, що розташовані на території району.

10.Координує роботу щодо планування районних евакуаційних заходів.

11. Контролює стан благоустрою об’єктів житлово-комунального господарства, відновлення розкопів, наявність люків на інженерних мережах, аншлагів на житлових будинках.

12.Організовує роботу з ремонту та фарбування фасадів будинків, майданчиків відпочинку, розміщення малих архітектурних форм, благоустрою та озеленення території.

13.Здійснює контроль за  належною експлуатацією житлового фонду та інженерних комунальних мереж на території району.

14. Організовує роботу з ліквідації несанкціонованих звалищ сміття.

15. Контролює виконання заходів щодо утилізації залишків сухої рослинності та опалого листя.

16. Сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

17. Сприяє роботі постійної комісії районної у місті ради з питань житлово-комунального господарства та соціально-економічного  розвитку.

18. Спрямовує і контролює роботу відділу з питань благоустрою та житлової політики.

19. Очолює:

19.1 районний штаб по контролю за виконанням заходів по підготовці до роботи в осінньо-зимовий період.

19.2. районну комісію по обстеженню житлових приміщень (житлових будинків) на доцільність їх переведення із житлового у не житловий фонд та навпаки;

19.3 комісію по обстеженню стану житлових будинків і приміщень житлового фонду району;

19.4 районну комісію по оцінці роботи керівників органів самоорганізації населення;

19.5 районну комісію по обстеженню зелених насаджень;

19.6.евакуаційну комісію при виконкомі районної у місті ради.

20. Підписує ордери на видалення зелених насаджень.

21. Затверджує  паспорти  готовності  житла  та   об’єктів соцкультпобуту району до осінньо-зимового періоду та паспорти пляжів.

22. Сприяє розвитку та створенню безпечних умов роботи автомобільного транспорту загального користування, забезпечення додержання правил дорожнього руху.

23.Здійснює контроль за організацією збирання, транспортування, знешкодження побутових відходів та трупів тварин.

24. Організовує роботу з контролю за додержанням громадянами, суб’єктами господарювання Правил:

24.1  утримання домашніх та інших тварин і поводження з ними  у м.Кривому Розі;

24.2  благоустрою у місті Кривому Розі.

25. Забезпечує надання консультативної, організаційно- методичної допомоги органам самоорганізації населення, ОСББ, асоціаціям власників житлових будинків з питань утримання та збереження житлового фонду, організації заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою житлових будинків і прибудинкових територій.

26. Організовує роботи з моніторингу наповнюваності та контролю за функціонуванням місць паркування на території району.

27. Забезпечує підготовку пропозицій щодо формування міської мережі пасажирського транспорту.

28. Контролює освоєння бюджетних коштів у галузях відповідно до розподілу обов’язків.

вгору