Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(056) 493 82 95, (068) 970 56 97, (0564) 90 10 10 факс:(056) 493 82 96
пн-пт: 8.30-17.00
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Події | Новини | Шановні мешканці Центрально-Міського району!

Шановні мешканці Центрально-Міського району!

Виконкомом районної у місті рад постійно здійснюється моніторинг стану розрахунків споживачів району за житлово-комунальні послуги та енергоносії, ведеться роз’яснювальна робота щодо важливості своєчасної та стовідсоткової сплати щомісячних нарахувань та погашення мешканцями  заборгованості за попередні періоди, проводяться виїзні наради у трудових колективах суб’єктів господарювання  району різних форм власності.

Станом на 01.05.2016 заборгованість населення району склала 34,9 млн.грн. (5,6% від загальної суми боргу по місту). Найбільші борги населення району має за послуги:

- теплопостачання -30,2 млн.грн.,

- водопостачання та водовідведення – 7,7 млн.грн.

- з обслуговування житлового фонду – 9,0 млн.грн.

            Незважаючи на зменшення з початку 2016 року загальної суми заборгованості споживачів району за житлово-комунальні послуги на 13,0 млн.грн. (27,1%), вагомою проблемю залишається низька платіжна дисципліна. Є значний відсоток споживачів, які не вважають за потрібне сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги в повному обсязі. Саме тому дане питання викликає занепокоєння виконкому районної у місті ради, оскільки середній рівень оплати мешканцями поточних нарахувань за енергоносії та житлово-комунальні послуги у 2016 році склав лише 59,2%          (квітень – 63,1%).

            Слід зазначити, що на теперішній час існує загроза обмеження водопостачання у місті, у зв’язку із значною заборгованістю КП “Кривбасводоканал” перед іншими постачальниками енергоносіїв.

Виконком Центрально-Міської районної у місті ради звертається до мешканців Центрально-Міського району з проханням здійснювати своєчасну оплату за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги протягом міжопалювального періоду у 2016 році, оскільки від того як отримують кошти від споживачів підприємства-надавачі житлово-комунальних послуг напряму залежить їх якісне та своєчасне надання протягом поточного року.

вгору