Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564) 90 08 12, (068) 970 56 97 факс:(0564) 90 08 15
пн-пт: 8.30-17.00
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Події | Новини | Про проведення наради з питань роботи зі зверненнями громадян

Про проведення наради з питань роботи зі зверненнями громадян

Шановні мешканці Центрально-Міського району

та міста Кривого Рогу!

 26.02.2016 року у виконкомі районної у місті ради була проведена нарада з питань роботи зі зверненнями громадян, до участі у якій були запрошені керівники підприємств – надавачів житлово-комунальних послуг та відповідальні за роботу зі зверненнями громадян, депутати районної у місті ради, керівники структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, незважаючи на те, що у січні поточного року на засіданні виконкому районної у місті ради було розглянуто питання «Про роботу зі зверненнями громадян у виконкомі районної у місті ради в 2015 році».

Але то було підведення підсумків зазначеної роботи протягом минулого року. Реалії сьогодення вимагають від усіх причетних до роботи зі зверненнями громадян переглянути стилі та методи цієї роботи для найбільш повного та кваліфікованого задоволення потреб мешканців району.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі виконкому районної у місті ради як одному з пріоритетних напрямів роботи, оскільки дотримання норм доброчесності є важливим фактором, органічно пов’язаним з місією, на якій ґрунтується діяльність органів місцевого самоврядування.

На теперішній час, з метою оптимізації роботи зі зверненнями громадян, на офіційному веб-сайті виконкому Центрально-Міської районної у місті ради у мережі Інтернет розроблений та впроваджений у дію Єдиний портал електронних звернень громадян.

Упровадження новітніх технологій забезпечить цілісність, системність, послідовність реалізації державної політики в сфері роботи зі зверненнями громадян, прозорий і відкритий до пропозицій процес взаємодії влади та територіальної громади району, а також значно спростить процес подачі звернень та скоротить термін отримання відповіді на них.

Робота зі зверненнями громадян не залишилась без уваги депутатів районної у місті ради. Саме для підвищення ефективності і прозорості зазначеної роботи створена робоча група для  вивчення питання стосовно якості надання послуг та обґрунтування тарифів, які встановлюються мешканцям багатоповерхових будинків району. З початку поточного року відбулось 3 засідання зазначеної робочої групи, на яких аналізувалась якість послуг, які надає мешканцям багатоповерхових житлових будинків ТОВ «ДИВОБУД».

Підсумком роботи наради стало визначення механізмів оптимізації роботи зі зверненнями громадян та розробки способів усунення недоліків у зазначеній роботі.

вгору