Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564)94 83 60,(068)970 56 97, прийм.(0564)94 83 63 факс:
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27

Повноваження відділу

Відділ бухгалтерського обліку районної у місті ради є структурним підрозділом виконкому районної у місті ради. У своїй діяльності відділ бухгалтерського обліку керується Конституцією України, законами України "Про державну службу", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про боротьбу з корупцією", "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні", актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, рішеннями виконкому районної у місті ради, розпорядженнями голови районної у місті ради, Регламентом районної у місті ради, виконкому районної у місті ради та положенням про відділ. Відділ бухгалтерського обліку забезпечує:

  • дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи, послуги, що закуповуються;
  • достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та фінансових зобов'язань;
  • повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
  • зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;
  • надання користувачам у повному обсязі правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан виконкому районної у місті ради, результати його діяльності та рух бюджетних коштів;
  • участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • розробку та здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни у виконкомі районної у місті ради;
  • здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
  • впровадження функціонування у відділі системи управління якістю.
вгору