Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(056) 493 82 95, (068) 970 56 97, (0564) 90 10 10 факс:(056) 493 82 96
пн-пт: 8.30-17.00
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Події | Новини | До уваги мешканців Центрально-Міського району!

До уваги мешканців Центрально-Міського району!

З метою надання інформаційно-консультативної допомоги, відділу розвитку підприємництва виконкому районної у місті ради повідомляє наступне.

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) офіційно розпочала роботу і приступила до виконання своїх функцій. Держпродспоживслужба виконуватиме функції Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, Державної санітарно-епідеміологічної служби, що припиняються, а також функції контролю за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, здійснення нагляду у сфері туризму, захисту прав споживачів, виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, нагляду у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва.

Споживач має право звернутися до Держпродспоживслужби України (01001, м. Київ,  вул. Б.Грінченка, 1, тел. (044)2791270), її територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті www.consumer.gov.ua).

Теріторіальний орган Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в місті Кривому Розі – Управління Дердпродспоживслужби в м.Кривому Розі (вул.Широківська, 112б, тел.922290).

Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

Згідно ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

-    заява з викладеною по суті справи та вимогами;

-  копія документу, який засвідчує факт придбання або замовлення продукції (чек, квитанція, договір);

-  копія звернення до суб’єкта господарювання та його відповідь (за наявністю);

- інші документи, які стосуються розгляду звернення (висновок авторизованого сервісного центру, висновок незалежної експертизи, гарантійні зобов’язання та відмітки про гарантійне обслуговування, акт-претензія про неналежне надання або ненадання житлово-комунальних послуг, розрахункові документи тощо).

Якщо у Вас виникли питання, пов’язані з порушенням Ваших споживацьких прав, то відповіді на них Ви можете отримати за адресою: вул.Леніна, буд.27, каб. 310, тел. 90-07-75.

вгору