№ |
Назва |
Всього |
1 1.1 1.2 1.3 1.4 |
Кількість звернень, в т.ч. надійшло: - поштою - на особистому прийомі - на «прямий» телефон голови районної у місті ради - від державної установи «Урядовий контактний центр» - від контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» |
223 94 15 16 59 39 |
2 |
Звернення, що надійшли від населення пільгової категорії: |
|
2.1 |
- інвалідів, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців |
9 |
2.2 |
- «дітей-війни» |
5 |
2.3 |
- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» |
3 |
2.4 |
- інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
63 |
2.5 |
- осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, ліквідаторів аварії на ЧАЕС |
- |
2.6 |
- дітей-сиріт |
- |
3 |
Тип звернення: |
|
3.1 |
- повторне |
2 |
3.2 |
- колективне |
16/200 |
3.3 |
- без підпису |
3 |
4. |
Кількість громадян, які звернулися |
407 |
4.1 |
у т.ч. на особистому прийомі |
48 |
5. |
Всього порушено питань, в т.ч.: |
233 |
5.1 |
Комунального господарства, експлуатації та ремонту житла |
190 |
5.2 |
Питання соціального захисту |
10 |
5.3 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
9 |
5.4 |
Житлових питань |
3 |
5.5 |
Аграрної політики і земельних відносин |
7 |
5.6 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян |
4 |
5.7 |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
4 |
5.8 |
Праці та заробітної плати |
1 |
5.9 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
3 |
5.10 |
Освіти |
2 |
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконкому Центрально-Міської районної у місті ради у жовтні 2017 року
Інформує: Загальний відділ