№ |
Назва |
Всього |
1 1.1 1.2 1.3 1.4 |
Кількість звернень, в т.ч. надійшло: - поштою - на особистому прийомі - на «прямий» телефон голови районної у місті ради - від державної установи «Урядовий контактний центр» - від контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» |
144 54 3 13 34 40 |
2 |
Звернення, що надійшли від населення пільгової категорії: |
|
2.1 |
- інвалідів, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців |
4 |
2.2 |
- «дітей-війни» |
4 |
2.3 |
- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» |
4 |
2.4 |
- інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
38 |
2.5 |
- осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, ліквідаторів аварії на ЧАЕС |
- |
2.6 |
- дітей-сиріт |
- |
3 |
Тип звернення: |
|
3.1 |
- повторне |
- |
3.2 |
- колективне |
7/69 |
3.3 |
- без підпису |
1 |
4. |
Кількість громадян, які звернулися |
206 |
4.1 |
у т.ч. на особистому прийомі |
11 |
5. |
Всього порушено питань, в т.ч.: |
144 |
5.1 |
Комунального господарства, експлуатації та ремонту житла |
96 |
5.2 |
Питання соціального захисту |
17 |
5.3 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
6 |
5.4 |
Житлових питань |
5 |
5.5 |
Аграрної політики і земельних відносин |
5 |
5.6 |
Екології та природних ресурсів |
1 |
5.7 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян |
7 |
5.8 |
Питання транспорту і зв’язку |
2 |
5.9 |
Сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
4 |
5.10 |
Освіти |
1 |
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконкому Центрально-Міської районної у місті ради у лютому 2017 року
Інформує: Загальний відділ