у жовтні 2018 року
№ |
Назва |
Всього |
1 1.1 1.2 1.3 1.4 |
Кількість звернень, в т.ч. надійшло: - поштою - на особистому прийомі - телефонні звернення до голови районної у місті ради - від державної установи «Урядовий контактний центр» - від контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» |
253 78 17 13 76 69 |
2 |
Звернення, що надійшли від населення пільгової категорії: |
|
2.1 |
- осіб з інвалідністю, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців |
3 |
2.2 |
- «дітей-війни» |
3 |
2.3 |
- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» |
3 |
2.4 |
- осіб з інвалідністю, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
43 |
2.5 |
- осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, ліквідаторів аварії на ЧАЕС |
- |
2.6 |
- дітей-сиріт |
- |
3 |
Тип звернення: |
|
3.1 |
- повторне |
3 |
3.2 |
- колективне |
14/113 |
3.3 |
- без підпису |
2 |
4. |
Кількість громадян, які звернулися |
352 |
4.1 |
у т.ч. на особистому прийомі |
17 |
5. |
Всього порушено питань, в т.ч.: |
267 |
5.1 |
Комунального господарства, експлуатації та ремонту житла |
222 |
5.2 |
Соціального захисту |
12 |
5.3 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
8 |
5.4 |
Житлових |
2 |
5.5 |
Аграрної політики і земельних відносин |
6 |
5.6 |
Транспорту і зв’язку |
4 |
5.7 |
Сім’ї та гендерної політики. Захисту прав дітей |
2 |
5.8 |
Культури та культурної спадщини |
1 |
5.9 |
Інформаційної політики |
1 |
6.0 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
2 |
6.1 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
1 |
6.2 |
Діяльності підприємств – надавачів послуг |
6 |