Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564)94 83 60,(068)970 56 97, прийм.(0564)94 83 63 факс:
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Новини | Звіт про роботу фінансового відділу виконкому районної у місті ради

Звіт про роботу фінансового відділу виконкому районної у місті ради

Протягом 2016 року фінансовим відділом виконкому районної у місті ради забезпечувалося виконання бюджету, затвердженого рішенням районної у місті ради від 25.12.2015 № 9 «Про районний у місті бюджет на 2016 рік», внесення змін до нього.

Доходи 

Так, станом на 01.11.2016 за даними управління Державної казначейської служби України у Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу всього до доходної частини районного у місті бюджету (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) надійшло доходів у сумі 95817,7 тис. грн., або 100,7% від плану, у тому числі до загального фонду – 95085,8 тис. грн., спеціального фонду –    731,9 тис. грн.

За звітний період надходження фінансових ресурсів, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилися на 12577,8 тис. грн., або на 15,1%.

До доходної частини районного у місті бюджету за звітний період надійшло:

- власних та закріплених доходів у сумі 15407,0 тис. грн. при плані 14668,3 тис. грн., або 105,0%;

- іншої додаткової дотації  з міського бюджету – 7489,3 тис. грн. (100,0%);

- субвенції з державного бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу -  70552,2 тис. грн. (100,0%);

         - субвенції з державного бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”- 884,4 тис. грн. (100,0%);

         - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів -    629,3 тис. грн. (86,9%);

         - субвенції з міського бюджету районним у місті бюджетам на фінансування проектів-переможців конкурсу місцевого розвитку “Громадський бюджет” у 2016 році  - 141,8 тис. грн. (100,0%);

         - власних надходжень бюджетних установ – 713,7 тис. грн. (108,1%).  

За  10  місяців  2016  року   планові показники виконані по таких джерелах власних і закріплених доходів, а саме:

 - акцизному податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 101,2% (план -  10220,6 тис. грн., надійшло  - 10341,8тис. грн.);

- податку на нерухоме майно   - 118,9% (план – 1457,6 тис. грн., надійшло – 1733,3тис. грн.);

- адміністративних штрафах – 120,0% (план -   18,5 тис. грн., надійшло 22,2 тис. грн.);

 - платі за землю – 114,7% (план – 2388,8 тис. грн., надійшло - 2739,7 тис. грн.). В порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, надходження зменшились на 11265,2 тис. грн. Зменшення надходжень пояснюється зменшенням нормативу відрахувань до районного у місті бюджету   (у 2015 році - 43,7%,  у 2016 - 5,0%).

 Резервом надходжень по платі за землю є погашення податкового боргу платниками податків. Так, за даними Криворізької південної ОДПІ головного управління ДФС у Дніпропетровській області, податковий борг по платі за землю станом на 01.09.2016 складає 27454,7 тис. грн.,який збільшився порівняно з початком року на  3625,2 тис. грн. Найбільшу заборгованість мають підприємства, які знаходяться у процедурі банкрутства - 23794,8 тис. грн. (86,7%), борг економічно-активних підриємств складає 3659,9 тис. грн., або 13,3%. Зростання заборгованості відбулося за рахунок несплати поточних платежів за землекористування економічно-активними підприємствами   (КП “Південукргеологія”,  ПП “Коп”, ТОВ “Кривбасасфальт”, інші) та збільшенням податкового боргу ПАТ “Констар”.

Робота з боржниками проводиться на засіданнях районної робочої групи по координації діяльності, пов'язаної з забезпеченням слати податків та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів. Так, за 10 місяців 2016 року відбулося  10 засідань робочої групи. Згідно з переліками, наданими Криворізькою південною ОДПІ, на засідання було запрошено 89 керівників підприємств та суб’єктів господарювання з питань погашення заборгованості по платі за землю, а також оформлення правоустановчих документів на займані земельні ділянки. За результатами проведеної роботи  боржниками погашено заборгованість у сумі 701,2 тис. грн.;

- плати за надання інших адміністративних послуг – 121,7% (план -  65,0 тис. грн., надійшло – 79,1 тис. грн.).

Не виконані планові показники по транспортному податку – 94,8%    (план – 517,8 тис. грн., надійшло – 490,9 тис. грн.), що зумовлено  змінами в законодавстві.

За рахунок власних надходжень бюджетних установ до доходної частини районного у місті бюджету надійшло 713,7 тис. грн. при плані 658,7 тис. грн. Виконання планових показників склало 108,3%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження збільшились на 302,9 тис. грн., або на 73,7%.

Робота по наповненню доходної частини міського та районного у місті бюджетів, а також скороченню податкового боргу платників податків Центрально-Міського району знаходиться на постійному контролі у виконкомі районної у місті ради.                                                                                                    

 

Видатки

Враховуючи надходження доходів районного у місті бюджету, фінансування головних розпорядників коштів проводилося відповідно до розпису районного у місті бюджету за видатками з урахуванням пропозицій, наданих головними розпорядниками коштів.

Видатки районного у місті бюджету за 10 місяців 2016 року склали   94105,8 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 91148,3 тис. грн., спеціальному фонду – 2957,5 тис. грн. Планові показники по видатках виконані на 98,0%.

В порівнянні з аналогічним періодом 2015 року видатків проведено на 12676,7 тис. грн. більше, що пов’язано з підвищенням розмірів соціальних стандартів.

Загальний фонд

Враховуючи надходження доходів районного у місті бюджету, фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилося відповідно до розпису районного у місті бюджету за видатками з урахуванням пропозицій, наданих головними розпорядниками коштів.

97,3% отриманих коштів, або 88671,9 тис. грн., за 10 місяців 2016 року було спрямовано на вирішення питань соціальної сфери, зокрема на:

 - оплату праці з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  у сумі 15445,8 тис. грн., що на 2219,6 тис. грн. більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року. Збільшення видатків пояснюється збільшенням рівня мінімальної заробітної плати, посадових окладів працівників бюджетних установ за Єдиною тарифною сіткою та посадових окладів працівників виконкому районної у місті ради, виплатою надбавки за особливий характер роботи в розмірі 50% посадового окладу посадовим особам управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради;

- оплату енергоносіїв – 1035,6 тис. грн., що на  291,3 тис. грн. більше, ніж у 2015 році. Збільшення видатків пояснюється підвищенням тарифів  на воду – на 46,5 % та електроенергію - на 29,5%;

- придбання медикаментів та продуктів харчування – 90,8 тис. грн., що на 10,0 тис. грн. більше ніж за 10 місяців минулого року. Видатки на придбання медикаментів та продуктів харчування здійснювались відповідно до фактичної потреби бюджетних установ;

- допомоги населенню – 72099,7 тис. грн., що на 7132,0 тис. грн. більше, ніж у 2015 році. Збільшення видатків пояснюється збільшенням рівня прожиткового мінімуму, кількості одержувачів та зміною порядку обчислення допомог.

Протягом звітного періоду на утримання бюджетних установ по загальному фонду спрямовано 18119,5 тис. грн., що на  2942,0 тис. грн. більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року, у тому числі на:

- виконком Центрально-Міської районної у місті ради – 10841,0 тис. грн.;

- КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі» – 4763,2 тис. грн.;

- КПНЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа № 3» – 2515,3  тис. грн.

Упродовж року вживались дієві заходи по забезпеченню своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які утримуються за рахунок районного у місті бюджету, з урахуванням її індексації та підвищення рівня мінімальної заробітної плати, розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, проведенню видатків на придбання медикаментів та продуктів харчування.

 

Соціальний захист населення 

На виконання Програми соціального захисту мешканців Центрально-Міського району на 2016 рік з районного у місті бюджету було виділено 523,9 тис. грн., що на 142,4 тис. грн. більше, ніж 10 місяців 2015 року. Ці кошти спрямовано на: 

- матеріальну допомогу 173 малозабезпеченим мешканцям району, що опинилися у скрутному становищі. Видатки склали 45,9 тис. грн., середній розмір допомоги – 265,00 грн.;

- допомогу на поховання ніде не працюючих громадян, яку отримали 66 осіб. Видатки склали 21,6 тис. грн., середній розмір допомоги – 326,9 грн.;

- допомогу 10 онкохворим дітям. Сума компенсації за звітний період склала 103,0тис. грн., розмір допомоги - 1000,00 грн. щомісячно;

- винагороди 314 особам за рішеннями виконкому районної у місті ради на загальну суму 117,5 тис грн., у тому числі: заохочення голів квартальних комітетів – 67,0 тис. грн. (87 осіб) та винагороди активним учасникам ветеранського руху за підсумками роботи у 2015 році – 49,9 тис. грн. (227 осіб), подарунки для привітання громадян зі сторічним ювілеєм- 0,6 тис. грн.;

- придбання другого балону скрапленого газу 39 мешканцям району на загальну суму 4,4 тис. грн.;

- придбання другої тони твердого палива 77 мешканцям на загальну суму    76,5  тис. грн.;

- оплату банківського та касового обслуговування – 1,0 тис. грн.

 - матеріальну підтримку залученим до громадських робіт 27 безробітним особам, які перебувають на обліку в Криворізькому міському центрі зайнятості  на суму 30,4 тис. грн.;

- за рахунок субвенції з міського бюджету районним у місті бюджетам на фінансування проектів-переможців конкурсу місцевого розвитку “Громадський бюджет” у 2016 році проведено поточний ремонт актової зали в КУ “Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі” на суму 109,6 тис. грн., придбано аудіоапаратуру на суму  5,8 тис. грн. та подарунки для районної організації ветеранів – 8,2 тис. грн.

На здійснення заходів, передбачених Програмою реалізації молодіжної, сімейної та гендерної політики у районі, з районного у місті бюджету виділено 18,0 тис. грн., що на 2,1 тис. грн. більше, в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. В рамках цієї програми здійснені видатки на організацію благодійних, профілактичних акцій та заходів, спрямованих на виконання молодіжної та сімейної політики в місті, а  також військово-патріотичне виховання молоді. За рахунок запланованих коштів були придбанні цінні подарунки, здійснено перевезення дітей пільгових категорій.

На виконання Програми захисту прав дітей виділено  13,0 тис. грн., які спрямовано на забезпечення харчуванням дітей, які опинились в складних життєвих обставинах- 11,0 тис. грн., та проведення акції “Збираємо дітей до школи” - 2,0 тис. грн. Фінансування здійснювалось на рівні аналогічного періоду 2015 року.

 

Фізична культура і спорт

На виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту у районі протягом 10 місяців 2016 року з районного у місті бюджету виділено 20,7 тис. грн., які спрямовані на проведення 15 спортивно-масових заходів. За рахунок запланованих коштів були придбанні цінні призи, кубки та грамоти.

Культура

На реалізацію заходів, передбачених Програмою розвитку культури і мистецтва у районі, виділено 43,1 тис. грн. на проведення святкових заходів. У порівнянні з відповідним періодом  2015 року коштів виділено на 36,8 тис. грн. менше. 

 

Спеціальний фонд

Видатки спеціального фонду районного  місті бюджету за 10 місяців 2016 року склали 2957,4 тис. грн., у тому числі бюджету розвитку – 2281,0 тис. грн., власних надходжень бюджетних установ – 676,4 тис. грн.

 

Бюджет розвитку      

З метою реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2016 рік, за 10 місяців 2016 року зі спеціального фонду районного у місті бюджету було виділено 2262,8 тис. грн. Кошти були спрямовано на:

 оплату експертизи, авторського, технічного нагляду та капітального ремонту по заміні вікон на металопластикові в ігровій спортивній залі  КПНЗ “Дитячо-юнацька спортивна школа № 3” у сумі 342,7 тис. грн.;

розробку проектно-кошторисної документації “Обстеження технічного стану спортивної зали та прибудови спортивної зали КПНЗ ДЮСШ № 3” у сумі 89,3 тис. грн.;

оплату технічного нагляду та капітального ремонту по частковій заміні вікон у виконкомі районної у місті ради у сумі 183,6тис. грн.;

оплату проектно-кошторисної документації, експертизи та капітального ремонту приміщень виконкому районної у місті ради по вул. Староярмарковій,44 у сумі 834,5 тис. грн.;

оплату проектно-кошторисної документації, експертизи та капітального ремонту покрівлі будівлі виконкому районної у місті ради у сумі 155,0 тис. грн.;

придбання 6 системних блоків для комп’ютерів, матричного принтеру,  копіювального апарату у сумі 47,3 тис. грн. та придбання теплового лічильника  у сумі 31,5 тис. грн. для КУ “Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі”;

придбання 13 комплектів комп'ютерної техніки та 2 принтерів для виконкому районної у місті ради у сумі 221,1 тис. грн.;

попередню оплату за придбання робочих станцій та комплектів обладнання для виконкому районної у місті ради у сумі 357,8 тис. грн.

За рахунок субвенції з міського бюджету районним у місті бюджетам на фінансування проектів-переможців конкурсу місцевого розвитку “Громадський бюджет” у 2016 році придбано аудіоапаратуру на суму 18,2 тис. грн. для             КУ “Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Центрально-Міському районі”.

З метою внесення змін до показників районного у місті бюджету фінансовим відділом протягом року готувалися довідки до річного та помісячного розпису доходів та асигнувань, розпорядження голови районної у місті ради, рішення виконкому районної у місті ради. 

Відповідно до вимог чинного законодавства, фінансовим відділом виконкому районної у місті ради за 10 місяців 2016 року забезпечено підготовку та оприлюднення інформації в міській комунальній газеті «Червоний гірник»:

- рішення районної у місті ради «Про районний у місті бюджет на 2016 рік»;

- інформація про виконання районного у місті бюджету по Центрально-Міському району за 2015 рік;

- рішення районної у місті ради «Про затвердження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2016 року»;

- рішення районної у місті ради «Про затвердження звіту про виконання районного у місті бюджету за І півріччя 2016 року»;

02.03.2016 у виконкомі районної у місті ради проведено публічне представлення звіту про виконання районного у місті бюджету за 2015 рік.

Фінансовим відділом виконкому районної у місті ради за січень-жовтень 2016 року проведено 9 перевірок.

У ході проведення перевірок розглядались наступні питання: 

         1. Наповнюваність в групах та відпрацювання робочого часу в:

         1.1 КДНЗ № 294. При перевірці встановлено, що середня наповнюваність в групах складає 64,9%. Працівники закладу, чий час роботи співпадав з часом перевірки, знаходились на робочих місцях;

         1.2 КПНЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа №3». Під час перевірки встановлено, що всі працівники закладу, чий час роботи співпав з часом перевірки, знаходились на робочих місцях.

         2. Використання бюджетних коштів на харчування дітей пільгових категорій в:

         2.1 КЗШ № 5, 12, 13. При перевірці порушень не встановлено;

         2.2 КЗШ № 123. При перевірці документів, які підтверджують пільги дітям-інвалідам, було виявлено прострочений термін дії довідки про інвалідність, внаслідок чого продовжувалось безпідставне пільгове харчування дитини протягом 5 днів на суму 44,53 грн. Станом на 25.05.2016 кошти відшкодовано, адміністрацією закладу дане питання винесено на нараду і доведено до відома класних керівників, проведено співбесіду з батьками дітей пільгових категорій.

Фінансовим відділом виконкому районної у місті ради у лютому та березні 2016 року проведені перевірки правильність складання та затвердження кошторисів, планів асигнувань головних розпорядників коштів районного у місті бюджету. Проведено перевірку 24 кошторисів, у тому числі по відділу освіти – 1,  по управлінню праці та соціального захисту населення – 15, по виконкому районної у місті ради - 8.

У січні, квітні, липні та жовтні 2016 року, на виконання розпорядження голови районної у місті ради від 17.05.2012 № 97-р «Про посилення внутрішнього фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів та зміцнення фінансової дисципліни», фінансовим відділом виконкому районної у місті ради підготовлено звіти про результати проведених перевірок головними розпорядниками коштів районного у місті бюджету та фінансовим відділом у 2015 році,  І кварталі, І півріччі та 9 місяців 2016 року, які надані голові районної у місті ради.

У січні-жовтні 2016 року проведено 3 засідання робочої групи щодо забезпечення внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів. На засіданнях були розглянуто та заслухано:

- про план заходів щодо організації виконання районного у місті бюджету та економного і раціонального використання бюджетних коштів у 2016 році;

- звіти головних розпорядників коштів районного у місті бюджету щодо ефективного та в повному обсязі використання бюджетних коштів, дотримання лімітної дисципліни при споживанні енергоносіїв, вжиття заходів зі скорочення енергоспоживання, стану розрахункової дисципліни, результатів роботи підрозділів внутрішнього фінансового контролю;

- про результати проведеної роботи щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки фінансового управління виконкому Криворізької міської ради.

 Перед головними розпорядниками поставлені завдання щодо проведення аналізу споживання енергоносіїв, не допущення перевищення лімітів споживання, вжиття заходів по підвищенню результативності перевірок по внутрішньому фінансовому контролю, економного використання бюджетних коштів, скоригування роботи з урахуванням всіх рекомендацій, зазначених у довідці перевірки фінансового управління. На засіданні розглянуті основні положення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII.

З метою складання проекту районного у місті бюджету на 2017 рік, фінансовим відділом організована робота головних розпорядників коштів щодо підготовки прогнозних розрахунків видатків на 2017 рік, які були своєчасно направлені до фінансового управління виконкому Криворізької міської ради.

На постійному контролі у фінансовому відділі перебувають 29 контрольних інформацій та документів:

         - контроль щосереди – 1;

         - щомісячний контроль – 19;

         - щоквартальний контроль – 9.

Станом на 01.11.2016 щомісячні контрольні документи фінансового управління виконкому Криворізької міської ради виконані.

З метою реалізації політики у сфері якості виконкому районної у місті ради щодо відкритості та прозорості діяльності, на виконання розпорядження голови районної у місті ради від 27.11.2014 №177-р “Про забезпечення реалізації державної інформаційної політики у виконкомі районної у місті ради”  фінансовим відділом виконкому районної у місті ради забезпечується розміщення інформацій про роботу відділу на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради.

У 2016 році продовжено роботу в програмах АІС «Соціальні виплати» та  ІАС «Місцеві бюджети», що дозволило щоденно володіти інформацією про зареєстровані фінансові зобов’язання, проведені платежі управлінням Державної казначейської служби, ефективно перевіряти заявки на фінансування, оперативно координувати діяльність розпорядників коштів щодо освоєння бюджетних асигнувань, своєчасно вносити зміни до показників бюджету, що виявилось особливо актуальним при завершенні бюджетного року.

вгору