№ |
Назва |
Всього |
1.Кількість звернень, в т.ч. надійшло: |
2794 |
|
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 |
- поштою - на особистому прийомі - телефонні звернення до голови районної у місті ради - від державної установи «Урядовий контактний центр» - від контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» - від Контакт-Центру м.Кривий Ріг |
486 14 190 642 239 1223 |
2. Звернення, що надійшли від населення пільгової категорії: |
|
|
2.1 |
- осіб з інвалідністю, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців |
47 |
2.2 |
- «дітей-війни» |
46 |
2.3 |
- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» |
51 |
2.4 |
- осіб з інвалідністю, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
639 |
2.5 |
- осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, ліквідаторів аварії на ЧАЕС |
7 |
3. Тип звернення: |
|
|
3.1 |
- повторне |
30 |
3.2 |
- колективне |
87/2751 |
3.3 |
- без підпису |
6 |
4. Кількість громадян, які звернулися |
5458 |
|
4.1 |
у т.ч. на особистому прийомі |
14 |
5. Всього порушено питань, в т.ч.: |
2990 |
|
5.1 |
Комунального господарства, експлуатації та ремонту житла |
2085 |
5.2 |
Соціального захисту |
264 |
5.3 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
131 |
5.4 |
Житлових |
110 |
5.5 |
Аграрної політики і земельних відносин |
68 |
5.6 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
67 |
5.7 |
Транспорту і зв’язку |
60 |
5.8 |
Екології та природніх ресурсів |
57 |
5.9 |
Освіти |
56 |
5.10 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
51 |
5.11 |
Сім’ї та гендерної політики. Захисту прав дітей |
19 |
5.12 |
Культури |
10 |
5.13 |
Охорони здоров’я |
6 |
5.14 |
Молоді, фізичної культури і спорту |
3 |
5.15 |
Праці і заробітної плати |
3 |
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконкому районної у місті ради у 2021 року
Інформує: Загальний відділ