№ |
Назва |
Всього |
1.Кількість звернень, в т.ч. надійшло: |
218 |
|
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 |
- поштою - на особистому прийомі - телефонні звернення до голови районної у місті ради - від державної установи «Урядовий контактний центр» - від контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» - від Контакт-Центру м.Кривий Ріг |
33 - 9 52 20 104 |
2. Звернення, що надійшли від населення пільгової категорії: |
|
|
2.1 |
- осіб з інвалідністю, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців |
- |
2.2 |
- «дітей-війни» |
3 |
2.3 |
- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» |
3 |
2.4 |
- осіб з інвалідністю, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
61 |
2.5 |
- осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, ліквідаторів аварії на ЧАЕС |
1 |
3. Тип звернення: |
|
|
3.1 |
- повторне |
4 |
3.2 |
- колективне |
4/116 |
3.3 |
- без підпису |
- |
4. Кількість громадян, які звернулися |
330 |
|
4.1 |
у т.ч. на особистому прийомі |
- |
5. Всього порушено питань, в т.ч.: |
246 |
|
5.1 |
Комунального господарства, експлуатації та ремонту житла |
173 |
5.2 |
Житлових |
16 |
5.3 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
13 |
5.4 |
Освіти |
11 |
5.5 |
Соціального захисту |
10 |
5.6 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
5 |
5.7 |
Аграрної політики і земельних відносин |
4 |
5.8 |
Транспорту і зв’язку |
4 |
5.9 |
Охорони здоров’я |
3 |
5.10 |
Екології та природніх ресурсів |
2 |
5.11 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
2 |
5.12 |
Сім’ї та гендерної політики. Захисту прав дітей |
2 |
5.13 |
Культури |
1 |
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконкому Центрально-Міської районної у місті ради у жовтні 2021 року
Інформує: Загальний відділ