Юридичний відділ виконкому Центрально-Міської районної у місті ради працює за такими основними напрямками:
- претензійно-позовна робота;
- організація роботи адміністративної комісії;
- організація роботи спостережної комісії.
Крім того, працівники юридичного відділу перевірять на відповідність законодавству рішення районної у місті ради, її виконкому, розпорядження голови районної у місті ради, укладені виконкомом районної у місті ради договори; надають відповіді на письмові та усні звернення юридичних та фізичних осіб; надають первинну правову допомогу мешканцям району; надають консультації завідувачам та начальникам відділів, управлінь виконкому; беруть участь у роботі комісій, робочих груп, тендерного комітету, створених при виконкомі районної у місті ради; беруть участь та доповідають на кадрових навчаннях депутатів районної у місті ради та працівників її виконкому і т. ін.
В ході проведення претензійно-позовної роботи працівники юридичного відділу у 2021 році станом на 01.12.2021 прийняли участь у 502 судових засіданнях, що на 216 засідань менше, ніж за аналогічний період 2020 року. За останні п’ять років кількість судових справ за участю представників юридичного відділу зросла на 15 %.
Що стосується організації роботи спостережної комісії, то станом на 01.12.2021 було проведено 12 засідань, на яких було розглянуто 14 питань та видано 3 постанови. Станом на 01.12.2021 на обліку у спостережній комісії при виконкомі Центрально-Міської районної у місті ради умовно-достроково звільнені та амністовані особи не перебувають.
Що стосується організації роботи адміністративної комісії, головним завданням якої є розгляд справ про адміністративні правопорушення, своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, то станом на 01.12.2021 адміністративною комісією розглянуто 145 адміністративних протоколів (за аналогічний період 2020 року - 239), з них винесено 2 попередження (у минулорічному періоді - 1) та накладено 107 штрафів на загальну суму 72131,00 грн (за аналогічний період 2020 року – 193 штрафи на загальну суму 104678,00 грн.). За результатами роботи комісії до бюджету надійшло 154319,00 грн, що на 162 % більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. За п’ять останніх років надходження до бюджету за результатами роботи адміністративної комісії щороку збільшувались, у відсотках збільшення надходжень коливається від 20 % до 162 %.