(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Повідомлення | Звіт про роботу юридичного відділу виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за 11 місяців 2021 року

Звіт про роботу юридичного відділу виконкому Центрально-Міської районної у місті ради за 11 місяців 2021 року

Юридичний відділ виконкому Центрально-Міської районної у місті ради працює за такими основними напрямками:

  • претензійно-позовна робота;
  • організація роботи адміністративної комісії;
  • організація роботи спостережної комісії.

         Крім того, працівники юридичного відділу перевірять на відповідність законодавству рішення районної у місті ради, її виконкому, розпорядження голови районної у місті ради, укладені виконкомом районної у місті ради договори; надають відповіді на письмові та усні звернення юридичних та фізичних осіб; надають первинну правову допомогу мешканцям району; надають консультації завідувачам та начальникам відділів, управлінь виконкому; беруть участь у роботі комісій, робочих груп, тендерного комітету, створених при виконкомі районної у місті ради; беруть участь та доповідають на кадрових навчаннях депутатів районної у місті ради та працівників її виконкому і т. ін.

         В ході проведення претензійно-позовної роботи працівники юридичного відділу у 2021 році станом на 01.12.2021 прийняли участь у 502 судових засіданнях, що на 216 засідань менше, ніж за аналогічний період 2020 року. За останні п’ять років кількість судових справ за участю представників юридичного відділу зросла на 15 %.

Що стосується організації роботи спостережної комісії, то станом на 01.12.2021 було проведено 12 засідань, на яких було розглянуто  14 питань та видано   3  постанови. Станом на 01.12.2021 на обліку у спостережній комісії при виконкомі Центрально-Міської районної у місті ради умовно-достроково звільнені та амністовані особи не перебувають.

         Що стосується організації роботи адміністративної комісії, головним завданням якої є розгляд справ про адміністративні правопорушення, своєчасне, всебічне, повне  і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, то станом на 01.12.2021 адміністративною комісією розглянуто 145 адміністративних протоколів (за аналогічний період 2020 року - 239), з них винесено 2 попередження (у минулорічному періоді - 1) та накладено 107 штрафів на загальну суму  72131,00 грн  (за аналогічний період 2020 року – 193 штрафи на загальну суму 104678,00 грн.).  За результатами роботи комісії до бюджету надійшло  154319,00 грн,  що на 162 % більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. За п’ять останніх років надходження до бюджету за результатами роботи адміністративної комісії щороку збільшувались, у відсотках збільшення надходжень коливається від 20 % до 162 %.

вгору