(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Повідомлення | Який термін гарантійного ремонту побутової техніки?

Який термін гарантійного ремонту побутової техніки?

Від купівлі неякісного товару не застрахований ніхто. Часто актуальними для споживачів є питання щодо строків проведення гарантійних ремонтів побутової техніки, що вийшла з ладу. Знання споживачами своїх прав дасть можливість не тільки уникнути конфліктних ситуацій, а й досягти позитивного результату. При виявленні у придбаному товарі недоліків споживач має право насамперед звернутися з вимогою про усунення недоліків.

З вимогою про здійснення гарантійного ремонту споживач має право звернутися за своїм вибором до: магазину, сервісного центру, виробника. При прийманні товару на ремонт споживачеві має бути виданий відповідний документ (квитанція про прийом на ремонт, акт прийому товару і т.п.). При цьому до підписання цього документу зверніть увагу на наступне:

- в акті прийому має бути описаний стан товару, наявні механічні ушкодження, зовнішній вигляд і т.п., в іншому разі ви не зможете довести, що працівники сервісу додали вашому товару подряпини чи потертості;

- уважно читайте те, що написано дрібними літерами! Особливу увагу зверніть на строки проведення ремонту.

Відповідно до діючого законодавства України ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача. Таке ваше заперечення дасть вам право на стягнення неустойки за прострочення ремонту товару, починаючи з 15-го дня, у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочення ремонту.

Права споживача при отриманні послуг неналежної якості

У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

- безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

- відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;

- відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;

- реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної' роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.

Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі (послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її прийняття, споживач зобов’язаний повідомити виконавцеві не пізніше трьох діб після їх виявлення.

вгору