До відома мешканців Центрально-Міського району!
Для отримання послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, одним із документів, які необхідно подати особі або її уповноваженому представнику, є оригінал документа, до якого вносяться відомості про місце проживання.
Це може бути:
- паспорт громадянина України;
- тимчасове посвідчення громадянина України;
- посвідка на постійне проживання;
- посвідка на тимчасове проживання;
- посвідчення біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
Сьогодні в Україні існують два види паспортів громадянина України.
Частина громадян, як і раніше, користуються старими паспортами у формі книжечки. З початку 2016 року в Україні почали вже видавати сучасні паспорта у вигляді ID-карт. Сьогодні їх отримують громадяни, яким виповнилося 14 років, в порядку обміну паспорта зразка 1994 року, у тому числі - за бажанням власника паспорта-книжечки.
Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:
- у вигляді книжечки (зразка 1993 року) - шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи;
- у формі ID - картки (зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія (здійснюється територіальним підрозділом ДМС) на підставі довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання.