(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Новини | Право споживача на інформацію про продукцію, яку купує

Право споживача на інформацію про продукцію, яку купує

До уваги споживачів! 

Право споживача на інформацію про продукцію, яку купує споживач. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію яку купує, що забезпечує можливість його свідомого і компетентного вибору.

Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. Інформація споживачеві повинна надаватися згідно з законодавством про мову.

У разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника (виконавця, продавця) спричинило:

- придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві властивостей, - споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування завданих йому збитків;

- неможливість використання придбаної продукції за призначенням - споживач має право вимагати надання у прийнятно короткий, але не більше місяця, строк належної інформації. Якщо інформацію в обумовлений строк не буде надано, споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування збитків;

- заподіяння шкоди життю, здоров'ю або майну споживача - споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) вимоги, передбачені законом, а також вимагати відшкодування збитків, завданих природним об'єктам, що перебувають у його володінні на праві власності або на інших підставах, передбачених законом чи договором.

Збитки, завдані споживачеві недобросовісною рекламою, підлягають відшкодуванню винною особою у повному обсязі.

Продавець не звільняється від відповідальності у разі неодержання ним від виробника (імпортера) відповідної інформації про товар. Під час розгляду вимог споживача про відшкодування збитків, завданих недостовірною або неповною інформацією про продукцію чи недобросовісною рекламою, необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції, яку він придбаває.

У разі, якщо у Вас виникли питання, стосовно захисту прав споживачів, звертайтеся до виконкому районної у місті ради (вул. Свято – Миколаївська, 27) – де уповноважений спеціаліст надасть роз’яснення стосовно  Закону України «Про захист прав споживачів», а також, за необхідністю надасть  допомогу у складані претензії до суб’єкта господарювання або до Головного управління Держпродспоживслужби України. Телефон «Гаряча лінія з питання захисту прав споживачів» виконкому Центрально – Міської районної у місті ради тел. 94-83-66.

вгору