Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564)94 83 60,(068)970 56 97, прийм.(0564)94 83 63 факс:
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Повідомлення | Права споживача протягом строку служби побутової техніки

Права споживача протягом строку служби побутової техніки

До уваги споживачів !

 

Права споживача протягом строку служби побутової техніки. Відповідно до ч.5 ст.6 Закону України «Про захист прав споживачів» (надалі – Закону), виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.

Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.

Відповідно до ч.10 ст.8 Закону, споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені ч.9 цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до ч.1 цієї статті.

Радимо споживачам користуватися послугами з ремонту побутової техніки (як гарантійного, так і післягарантійного) виключно авторизованими сервісними центрами, адреси яких зазначені у супровідних документах на  продукцію. Це дасть можливість, наприклад, у разі відсутності запасних частин протягом строку служби продукції вимагати від виробника (продавця) продукції обмін товару неналежної якості на якісний або повернення грошових коштів.

вгору