(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27

Повноваження головного спеціаліста


1.Проводить облік громадян, які відповідно до законодавства, потребують поліпшення житлових умов.
2.Організовує роботу громадської комісії з житлових питань виконкому районної у місті ради, веде протоколи засідань громадської комісії з житлових питань.
3.Бере участь в обстеженні житлових умов громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
4.Розглядає заяви, скарги громадян з житлових питань.
5.Готує проекти рішень виконкому районної у місті ради з житлових питань.
6.Організовує роботу з підготовки по укладанню договорів оренди на житло, що належить дітям, які залишились без піклування батьків та контролює їх виконання.
7.Оформляє та видає ордери, договори найму, свідоцтва про право власності на жилі приміщення державного житлового фонду.
8.Здійснює особистий прийом громадян та надає безоплатну первинну правову допомогу з житлових питань.
9.Здійснює перевірку наданих документів від громадян, підприємств, установ з житлових питань та передає їх на розгляд комісії.
10.Здійснює щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконкомі районної у місті ради.
11.Бере участь у підготовчій роботі з питань розподілу та надання жилих приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку.
12.Бере участь в апаратних нарадах, засіданнях виконкому районної у місті ради, сесіях районної у місті ради.
13.Здійснює контроль за використанням соціального житла за призначенням.
14.Бере участь у щорічному моніторингу доходів громадян, які перебувають на соціальному квартирному обліку, та членів їх сімей, а також доходів наймачів соціального житла і членів їх сімей, що проживають разом з ними на території району.
15.Бере участь у проведенні інвентаризації гуртожитків, розташованих на території району, сприяє у забезпеченні реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.
16.Приймає, реєструє та опрацьовує інформаційні запити на отримання публічної інформації та надає відповіді на них.
17.Щомісяця подає реєстратору Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, інформацію, яка містить передбачені законодавством відомості про громадян, що були поставлені на облік або зняті з обліку у виконкомі Центрально-Міської районної у місті ради.
18.Бере участь у судових засіданнях при розгляді справ, що стосуються житлових питань.
19.Бере участь у кадровому навчанні посадових осіб виконкому районної у місті ради.
20.Підвищує свій професійний рівень.
21.Надає інформацію для наповнення розділів та підрозділів офіційного веб-сайту виконкому районної у місті ради.
22.Забезпечує підтримку інформаційних ресурсів на сайті "Криворізький ресурсний центр".
23.Здійснює захист персональних даних осіб, дані яких використовуються у роботі.
24.Сприяє у запровадженні та функціонуванні системи управління якістю у виконкомі районної у місті ради.
25.Виконує окремі службові доручення керівництва виконкому районної у місті ради в межах своєї професійної компетенції.
26.Дотримується вимог Етичного кодексу посадової особи виконкому районної у місті ради та правил поведінки державного службовця.
27.Додержується вимог чинного законодавства з питань охорони праці та техніки безпеки.

вгору