З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі "Інтернет" такі звернення:
- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі - Реєстр) - до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання;
- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі - до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси ;
- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси - до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;
- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно - до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;
- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи - до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи ;
- запит щодо змісту своїх персональних даних - до будь-якого органу ведення Реєстру;
- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою - до будь-якого органу ведення Реєстру.
Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі "Інтернет" за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (кваліфікований електронний підпис).
Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.
Звернення, надіслані з використанням мережі "Інтернет", повинні містити адресу електронної пошти заявника.