(0564)94 83 60
(068)970 56 97
(0564)94 83 63 прийм.
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Новини | До уваги споживачів! Що робити в ситуації, коли випадково розбив товар у магазині?

До уваги споживачів! Що робити в ситуації, коли випадково розбив товар у магазині?

 

Багато хто з нас опинився в ситуації, коли клієнт випадково розбиває товари у магазині.

Зазвичай безпека та адміністрування поспішають вимагати покупця платити за зіпсоване майно. Пам’ятайте, що такі дії  не є правомірними.

Що робити в такій ситуації? 

- зберігайте спокій, не приймайте рішення в емоціях чи конфлікті.

- дізнайтеся, хто насправді винуватий у цій ситуації. Товари неправильно розмістили працівники торгового залу, чи може його не вірно переставила інша людина? Прохання показати відеоспостереження.

- пам’ятайте, що Закон України «Про захист споживачів» на стороні покупця. Згідно статті 668 Цивільного кодексу України, ризик випадкового знищення або пошкодження майна відноситься до особи, яка купила товари після його передачі. До цього його носить власник, тобто магазин (ст. 323 Цивільного кодексу України).

Якщо ви ще не заплатили за пошкоджені товари, то вам не потрібно їх купувати. Якщо адміністрація не чує ваші аргументи, наполягайте на складенні акту збитків, які списують факти, які доводять вашу провину. Заявки можна записати на місці торгівлі. Всі платежі стягуються тільки за рішенням суду. 

Адміністрація магазину відмовляється робити акт і не допускає, щоб ви йшли?

Нагадуємо, що закон забороняє будь-яку нечесну та агресивну підприємницьку діяльність, і забороняє примушувати купувати непотрібні товари (Закон України «Про захист прав споживачів» п.2, ст. 17).

Також, можна написати заявку до керівника магазину з проханням не вимагати сплати за зіпсований товар на підставі вищевказаного закону. Потрібно зареєструвати заявку (слідкуйте за цим), одна копія залишається в магазині, друга з датою і позначкою хто її прийняв, ви зберігаєте у себе.

У найскладнішому випадку, коли адміністрація та безпека магазину не збираються йти на діалог, зверніться до поліції та повідомте, що вас незаконно утримують.

У разі, якщо у Вас виникли питання, стосовно захисту прав споживачів, звертайтеся до виконкому районної у місті ради (вул. Свято – Миколаївська, 27) – де уповноважений спеціаліст надасть роз’яснення стосовно  Закону України «Про захист прав споживачів», а також, за необхідністю надасть  допомогу у складані претензії до суб’єкта господарювання або до Головного управління Держпродспоживслужби України. Телефон «Гаряча лінія з питання захисту прав споживачів» виконкому Центрально – Міської районної у місті ради тел. 94-83-66.

вгору