Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564)94 83 60,(068)970 56 97, прийм.(0564)94 83 63 факс:
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Повідомлення | До уваги споживачів!

До уваги споживачів!

 

Повідомляємо, виключно Держпродспоживслужба України (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) і її територіальний орган – Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39а) наділені правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання якості й безпеки харчової продукції, додержання ними правил торгівлі й надання послуг та вживати відповідні заходи впливу, у разі виявлення порушення прав споживачів.

Згідно з вимогами ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

Звернення-заяву необхідно оформити до вимог Закону України «Про звернення громадян». До заяви необхідно додати копії документів, а саме: договір купівлі-продажу товару або з отримання-надання послуг, розрахунковий документ (касовий чек, розрахункова квитанція, товарний чек), гарантійні зобов’язання, претензію до суб’єкта господарювання та його відповідь (за наявністю), висновок авторизованого сервісного центру або організації, уповноваженої здійснювати експертизи та інші документи по справі.

Враховуючи зазначене, повідомляємо про порядок звернення до суб’єкта господарювання (надавача послуг) у відповідності до норм чинного законодавства. Для вирішення звернення по суті споживачу необхідно першочергово звернутися письмово з обґрунтованими вимогами до суб’єкта господарювання (продавця товару). Заява-претензія подається у двох примірниках, один з яких повертається споживачеві з відповідною відміткою про її прийняття (дати прийняття заяви, прізвища та ініціали особи яка прийняла заяву, ії посаду, та ії підпису).

 

Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, що підтверджує факт придбання продукції, із зазначенням найменування й адреси суб’єкта господарювання (продавця продовольчої продукції), найменування товарів, їх кількості й вартості та дати продажу.

При отриманні відповідного погодження, перевірку щодо якості й безпеки продукції у суб’єктів господарювання здійснює структурний підрозділ Криворізьке міське управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (м. Кривий Ріг, вул. Ю.Камінського, 3), а перевірку щодо захисту прав споживачів (правил торгівлі й надання послуг) – фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.

Додатково повідомляємо!Отримати консультацію з питання захисту прав споживачів та  допомогу у складанні претензії до суб’єкта господарювання або звернення до Держпродспоживслужби України можна у відділі розвитку підприємництва виконкому Центрально – Міської районної у місті ради, за адресою: вул. Свято – Миколаївська, 27, каб.310.

вгору