Офіційний сайт Виконкому
Центрально-міської районної у місті Кривому розі ради
тел:(0564)94 83 60,(068)970 56 97, прийм.(0564)94 83 63 факс:
пн-пт: 8.00-16.30
Перерва: 12.30-13.00
сб, нд: вихідні
50000, м. Кривий Ріг,
вул. Свято-Миколаївська, 27
Головна | Актуально | Новини | До уваги споживачів!

До уваги споживачів!

Що потрібно знати для того, щоб максимально уберегти себе від неякісної продукції, неурядових продавців інтернет-магазинів і захистити свої права - права споживача. В першу чергу, Закон України «Про захист прав споживачів»  та   Наказ Міністерства Економіки України від 19.04.2007 №103 «Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями». У випадках з власниками інтернет-магазинів, які не є юридичними, а фізичними особами - Цивільний кодекс України.

Кожен відвідувач і покупець інтернет-магазинів повинен вміти відрізняти ресурси, на яких дотримуються права споживачів, від ресурсів, на яких ці права всіляко зневажають. Перед тим, як купувати по інтернету, ретельно вивчіть вміст віртуальної інтернет-сторінки.

Отже, ознаки інтернет-магазину, якому можна довіряти:

           - наявність повної назви продавця (ФОП, ТОВ та ін.);

           - адреса розташування складу або офісу;

            - загальнодоступний порядок повернення товару (робота з претензіями);

           - докладні описи товару;

           - наявність прейскуранта, цінників;

           - докладний опис способів оплати за товар і видів доставки, вартості доставки;

            - гарантійні зобов'язання на обслуговування товару в разі виходу його з ладу;

           - термін дії договору і порядок його розірвання.

Всі ці пункти передбачені частинами 2 і 3 Закону України «Про захист прав споживачів». Дана інформація повинна бути надана клієнту інтернет-магазину в електронному вигляді.

При відвідуванні інтернет-магазину поцікавтеся наявністю даної інформації, онлайн-консултант або інших способів зв'язку. Це дуже важливо зробити перед оформленням замовлення.

Нерідко зустрічаються випадки коли товар не влаштував покупця. Як діяти в таких випадках? Якщо товар не влаштовує покупця за якимись показниками, є законні 14 днів для того, щоб його повернути.

Отже, уявімо, що товар вам не підійшов або протягом гарантійного терміну ви виявили недоліки, що виникли з вини виробника. Після експертизи можна вимагати розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів, або обміну товару на товар такої ж марки рівнозначний за ціною.

Обмін повинен бути здійснений або за згодою сторін, або негайно, або протягом 14 днів. Якщо подібного товару вже немає, то проводиться повернення коштів. При поверненні коштів повертається вартість товару, що діє на момент покупки. Щоб довести свої права, потрібно заздалегідь переконатися, що інтернет-магазин надає повні реквізити. Чек потрібно зберігати, без нього жодних претензій не приймаються.

Якщо у Вас виникли питання, пов’язані з порушенням Ваших прав, то відповіді на них Ви можете отримати за адресою: вул.Свято-Миколаївська, буд.27, каб. 310, або за телефоном 90-07-75.

вгору