Шановні батьки!
Державою гарантоване право осіб з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти, що закріплено в законах України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».
Після зарахування дитини з особливими освітніми потребами до школи керівником створюється команда психолого-педагогічного супроводу із залученням батьків.
Завдання команди:
- Збирати інформацію про особливості розвитку учня, його інтереси, труднощі, освітні потреби.
- Розробити індивідуальну програму розвитку учня з особливими освітніми потребами, моніторити її виконання та коригувати відповідно до динаміки розвитку учня.
- Переглядати індивідуальну програму розвитку і визначити прогрес розвитку учня щонайменше двічі на рік.
- За потреби розробити індивідуальний освітній план відповідно до особливостей розвитку учня.
- Адаптувати освітнє середовище до особливих освітніх потреб учня.
- Інтегрувати учня з особливими освітніми потребами в освітнє середовище.
- Сформувати дружнє та неупереджене ставлення до учня з особливими освітніми потребами у дитячому та педагогічному колективі.
СКЛАД КОМАНДИ
Постійні учасники:
- Директор (заступник директора з навчально-виховної роботи).
- Вчитель початкових класів (класний керівник), інші вчителі.
- Асистент учителя.
- Практичний психолог, соціальний педагог.
- Вчитель-реабілітолог (за наявності).
- Батьки (законні представники дитини з особливими освітніми потребами).
Залучені фахівці (за потреби)
- Медичний працівник закладу освіти, лікар.
- Асистент дитини.
- Спеціалісти соціального захисту (служби у справах дітей)
Інформує: Відділ освіти